INTERIMAX jest nowoczesna agencja rekrutacyjna, realizujaca projekty dla polskich i zagranicznych przedsiebiorstw. Jezeli poszukujesz nowych wyzwan i mozliwosci pracy w kraju lub za granica nasza oferta jest dla Ciebie!
Dla naszego Klienta, francuskiej Firmy, poszukujemy Kandydatow na stanowisko:
SEKRETARKA
Nr ref.: SEKR/FR
Zadania:-Prowadzenie, obsluga i organizacja sekretariatu,
-nadzor i odpowiedzialnosc za obieg dokumentow w firmie,
-nadzor nad korespondencja przychodzaca i wychodzaca,
-kontakty telefoniczne z klientami,
-pozyskiwanie nowych klientow,
-wystawianie faktur,
-realizowanie zamowien,
-dbalosc o sprawne funkcjonowanie biura.
Oczekiwania:-Wyksztalcenie srednie lub wyzsze,
-biegla znajomosc j. francuskiego-warunek konieczny,
-dobra znajomosc obslugi komputera, pakietu MS Office,
-obsluga urzadzen biurowych,
-wysoka kultura osobista,
-dobra organizacja pracy,
-odpowiedzialnosc.
Mile widziane: letnie doswiadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:-Umowe o prace tymczasowa,
-konkurencyjne wynagrodzenie,
-pomoc przy dopelnieniu wszelkich formalnosci zwiazanych z wyjazdem.
Jesli jestes zainteresowany powyzsza oferta, przeslij nam swoje CV oraz list motywacyjny w jezyku polskim i jezyku francuskim na adres: . W tytule maila prosze wpisac SEKR/FR .
Pamietaj o zalaczeniu do swojej aplikacji nastepujacej klauzuli: Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firme INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbednych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. . . o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z r. Nr , poz. z po?. zm.).
Uprzejmie informujemy, ze zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami.
INTERIMAX
Kontakt